22 September 2008

Kaos innuti

Äsch, så EMO som titeln skriker är det faktiskt inte...
Jag har det bara lite svårt med mitt skapande just nu.
Detta p.g.a. en sak;

Jag vill ut!

Jag vill inte sitta hemma och skissa i min ensamhet.
Mina serier ska ut!
Jag vill visa dem för världen.
Låta dem få pröva sina egna vingar.
Krascha lite i början men kämpa sig upp igen trots det!
Lätta från marken, fånga en vindpust under de små vingarna, och vips är den iväg!

Jag vill att någon ska ta emot den, och tycka om den.
Ta hand om den och ställa den på en fin plats i sin hylla.

Så mitt intre är ett kaos, för jag är inspirerad.
Jag är inspirerad till magiska hästhistorier, läskiga spökserier, coola musikberättelser och en massa annat.
Jag måste sortera, och det är jobbigt och stökigt.

Men min plan är att snabbt får ut något som jag kan placera på papper, vika till ett flygplan och peta iväg till en massa förlag.
De tar nämligen 3-4 månader på sig att svara, så nu måste jag agera!

Jag vill verkligen se vad som finns bakom denna stora kulle framför mig, och därför tänker jag börja promenera upp för den.
Även om den ser lite brant ut och stigen må vara lerig.
Jag får väl ta på mig ett par bra skor, helt enkelt!

Oj, va flummigt inlägg.
Jag ber om ursäkt, bör inte skriva efter klockan tolv på natten!

Bajbaj!

//Natalia

2 comments:

  1. Det ska nog bli bra det där. Du är duktig, så du behöver bara kämpa hårt, så kommer allting lösa sig. Jag är på kaosstadie ett, där jag tycker att jag ritar fult. Men imorgon är en ny vecka:)

    ReplyDelete
  2. Det är rätt, Tomas!
    Se frammåt! Det ska jag också göra!

    ReplyDelete