07 May 2009

Releasefest för "A song for Elise"!


Yay! Det blir av!

Jag kommer att ha en kortare releasefest för "A Song for Elise"!
Arrangemanget är i samarbete med RFSL Malmö, och kommer ske den 17:e maj, inget mindre än IDAHO - International Day Against HOmophobia! Coolt, eller hur?!

Festligheterna kommer äga rum mellan 19.00-21.00 i RFSL Malmös lokaler (Gasverksgatan 11), som jag kommer pryda med en utställning av seriesidor från boken. Alkoholfritt arrangemang. :)

Förutom festen kommer jag även vara en del av ABF och HBT(s) schema. Jag kommer hålla ett föredrag om Yaoi och om min bok, ungefär kl.17 i ABF-huset på Spånehusvägen.

Fick göra en fin poster som ABF ska trycka upp.

Hoppas det kommer gå bra... *håller tummarna*

Vi ses där!

3 comments:

  1. Aw man! Malmö av alla ställen! XD
    Ah well, får nöja mig med att läsa rapporten igen, JAG SOM VILLE TRÄFFAS BAW.
    Men det kommer säkert bli super awesome! Q w Q

    ReplyDelete
  2. grymt!!!!!!!!
    jag kommer vara där!
    hittade ett ex i butiken idag som jag läste så fort jag hann!! så sjukt fin! underbar!

    jag glömde ju såklart spara ditt nummer så jag kunde in messa och säga det direkt även om jag ville. men ja!
    jag komemr och handlar ett eget ex.

    grymt att allt fixade sig!!

    ReplyDelete
  3. Trevli trevli! Hoppas på en strålande kväll, och soliga high fives!

    ReplyDelete